Ditt företag hänger väl med i nya nätverket?

Vill du nätverka och mingla tillsammans med andra företag i regionen?

Då får du inte missa ÖFK Network!

Här samlas företag för nätverksluncher, ser toppfotboll tillsammans, spelar golf och bjuds på en hel del överraskningar.

ÖFK Network innehåller fler beslutsfattare än mot våra ”vanliga” sponsorluncher och ger en större möjlighet till direkta affärer. Upplägget på ÖFK Network är till större del också utformat på ett sätt som ger betydligt större tillfällen att mingla.

– Många företag har redan klivit med och jag vet att flera är på väg in. Vi tror väldigt mycket på det här konceptet, säger Magnus Axelsson som är marknadsansvarig på ÖFK.

Under tisdagen hölls den första nätverkslunchen på Allstar och redan på måndag är det dags för det första eventet. Då åker nätverket till Friends Arena för att se ÖFK möta AIK.

– Det är viktigt att träffas och kunna ha möjlighet till direkta affärer, men vi kommer att ha mycket roligt tillsammans också, säger Magnus Axelsson.

Koordinator i nätverket är Ingela Madsen (bilden) på Allstar. Hon är den som driver samtliga möten under året.

Frågor om nätverket kan ställas till Magnus Axelsson (magnus.axelsson@ostersundsfk.se) och Ingela Madsen (ingela.madsen@allstarbar.se)

Det här ingår i ÖFK network:

Sju nätverksluncher

ÖFK sköter bordsplacering för att variera och öppna för nätverkande. Samtliga inom nätverket har rätt att ta med sig en gäst. Detta för att vidga kontaktnätet och därmed också öppna för fler möjliga affärer.
Dessa luncher är fördelade mellan maj och december.

Tre Allsvenska bortamatcher med All Inclusive
AIK – ÖFK, resa med boende, matchbiljett i lounge med mat och dryck,
GIF Sundsvall – ÖFK, resa med mat och matchbiljett
IFK Norrköping – ÖFK, middag och match på tv i lokal i Östersund. Innan matchen en humoristisk och intressant aktivitet.

Tre golftävlingar med spelare och storslagna priser
Golfturnering  med 3 tävlingar, mat och mingel. Fördelat mellan juni och september.

Två smakupplevelser med Sveriges främsta kockar
Överraskning

En Europaresa med fotboll i världsklass
Weekendresa inkl. boende och matchbiljett till toppfotboll i Europa. Någon gång i eller omkring November. Datum och resmål ej spikat.

Pris: 50,000:- för en person. 25,000:- för ytterligare en person från företaget.

In Marknad by Patrick Sjöö