Från idag kan du förnya säsongskort till Allsvenskan 2019

Idag 15 november klockan 12.00 kan befintliga säsongskortsinnehavare förnya sina säsongskort till Allsvenskan 2019. Här hittar du information om hur förnyelsen går till, viktiga datum, priser samt när nya kunder kan börja säkra sina platser till nästa år.

Förnyelsen pågår mellan 15 november klockan 12:00 och 16 december klockan 24:00. Därefter släpps ej förnyade platser till försäljning. Företagskunder kontaktas av ÖFK:s marknadsteam och påverkas inte av datumen ovan. Falkar med Klacksäsongskort kontaktas under första kvartalen 2019 då medlemskap hos Falkarna behöver tecknas först.

Teckna medlemskap i förväg för att underlätta köp

För att köpa säsongskort behöver medlemskap i ÖFK tecknas – precis som 2018. Du kan redan nu teckna medlemskapet i vår nya webbutik – ofkbutiken.se. Ordernumret du får i samband med tecknandet behöver du lämna när förnyar eller köper säsongskort.

Här hittar du mer information om våra medlemskap.

Så förnyar du via ostersundsfk.ebiljett.nu

Ska du förnya samma platser och inte göra några ändringar är det allra smidigast att förnya säsongskorten via ostersundsfk.ebiljett.nu – då kan du behålla dina gamla säsongskort (plastkort).

Klockan 12.00 idag får alla med mejladress registrerad ett reservationsnummer. På ostersundsfk.ebiljett.nu klickar du på “Hämta reservation” och skriver in numret och säsongskorten kan betalas. Du kan inte byta platser i detta läge – eventuella förändringar görs i butik eller via AXS på 0771-45 46 00.

Om du inte ändrat platser kan du behålla dina gamla plastkort.

Du kan även förnya i vår butik på Storgatan 26 eller genom att ringa AXS på 0771-45 46 00. Handlar du via AXS tillkommer 25 kronor i serviceavgift per säsongskort.

Så levereras säsongskorten

Om du handlar på ostersundsfk.ebiljett.nu kan du välja att få säsongskorten levererat som mobilbiljett (välj detta alternativ om du har säsongskort kvar sedan tidigare som du förnyar), att hämta säsongskorten i butik eller få dem hemskickade för 50 kronor. Säsongskort som ska hämtas upp eller postas är klara för leverans/upphämtning senast 14 dagar efter beställningsdatum.

Vår ambition är att alla som köper sitt säsongskort i butik får dem levererade direkt (om nya platskort behövs), men detta kan såklart variera beroende på belastning/bemanning i butiken vid köptillfället.

Säsongskortet gäller ÖFK:s hemmamatcher i Allsvenskan 2019.

Här hittar du priserna för kommande säsong.

Välkomna till en ny säsong med Östersunds FK!