Redan över 5200 biljetter sålda till Norrlandsderbyt

Den 26 augusti klockan 15:00 är det dags för årets andra Norrlandsderby i Allsvenskan då ÖFK tar emot GIF Sundsvall hemma på Jämtkraft Arena.

Det första mötet i Sundsvall var en målrik tillställning där ÖFK segrade med 3-2 efter mål av Edwards, Aiesh och Ghoddos.

Med drygt 10 dagar kvar till returmötet är redan över 5200 biljetter sålda.

Det är framförallt på långsidorna biljetterna säljer som bäst – vill du ha plats på någon av långsidorna rekommenderar vi att du gör ditt köp så snart som möjligt. På båda kortsidorna är det gott om platser kvar. På Södra är sektion S4 öppen till att börja med.

Här köper du biljetter

1: ostersundsfk.ebiljett.nu
2: ÖFK-butiken (öppet vardagar 12.00 – 17.00, lördagar 12.00 – 16.00)
3: AXS, 0771-45 46 00
4: Förbutiken på ICA Kvantum Lillänge

Biljetter säljes även på Jämtkraft Arena matchdag. Vid köp av biljett vid arenan tillkommer 40 kr per biljett (förutom i Falkarnas och i gästande lags sektioner).

Klicka här för att köpa biljetter till hemmamatchen mot Sundsvall.

På torsdag klockan 12:00 släpps biljetterna till hemmamatcherna mot Malmö FF, IF Brommapojkarna och Dalkurds FF.