Supporterinfo Östersunds FK – AIK 1 november 19:00

Imorgon, torsdag, tar ÖFK emot AIK på Jämtkraft Arena. Vi rekommenderar att du som ser matchen på plats läser supporterinformationen nedan.

Inpassering
Med ett extra stort bortafölje på plats gör vi ett par ändringar angående in- och utpassering på arenan imorgon.

Det västra insläppet är stängt. Vi hänvisar samtlig publik med biljett på Östra, Västra och Norra läktaren till entréerna på Östra. Gästande supportrar med biljett på sektion S1, S2 och S3 går in via Södra entrén.

Var därför på plats i god tid då Östra entrén belastas mer än normalt. Samtliga matchbesökare visiteras vilket också motiverar att du anländer extra tidigt. Entréerna öppnar 17:00.

Tänk på att det kan vara halt utanför och inne på området.

Biljettläget just nu
I skrivande stund är över 6800 biljetter sålda. På båda långsidorna finns några ströplatser kvar medan det på Norra fortfarande finns gott om plats kvar för hemmapublik.

Hylla länets serievinnare
Traditionsenligt har ÖFK bjudit länets serievinnare till matchen. I halvtid hyllar vi tillsammans föreningarna vars prestationer stuckit ut lite extra i år!

Varmt välkomna!