Supporterinfo Östersunds FK – Hammarby IF 11/11 15:00

På söndag tar ÖFK emot Hammarby IF på Jämtkraft Arena i sista omgången av årets allsvenska. Vi rekommenderar att du som ser matchen på plats läser denna artikel innan ditt besök.

Inpassering
Precis som mot AIK förväntar vi oss ett större bortafölje. Av denna anledning sker ingen in- och utpassering vid Västra entrén. All publik med biljett på Östra, Västra och Norra använder därmed entréerna på Östra sidan.

Gästande supportrar med biljett på sektion S1, S2 och S3 går in via Södra entrén.

Var därför på plats i god tid då Östra entrén belastas mer än normalt. Samtliga matchbesökare visiteras vilket också motiverar att du anländer extra tidigt. Entréerna öppnar 13:00.

Tänk på att det kan vara halt utanför och inne på området.

Biljettläget just nu
I skrivande stund är över 6200 biljetter sålda. På båda långsidorna finns några ströplatser kvar medan det på Norra fortfarande finns gott om plats kvar för hemmapublik.

Varmt välkomna!