Vinnare i Farsdag-tävlingen utsedd

På söndag är det Fars dag samtidigt som ÖFK avslutar den allsvenska säsongen med hemmamatch mot Hammarby.

Under veckan har ÖFK-fans haft möjlighet att hylla en pappa genom att tävla om två VIP-biljetter till söndagens match.

Det ramlade in många hyllningar och fina motiveringar, men enligt oss det var en stack ut lite extra.

Anna Magnusson passade på att nominera inte mindre än två pappor – sin farfar Ivan och hennes pappa Lars. Så här skrev hon i sin motivering på ÖFK:s Instagram:

”Farfar Ivan 87 år, sitter där varje hemmamatch i jag vet inte hur många år. Han sitter där i både regn, solsken och snöfall, hejar och beundrar otroliga ÖFK och följer dem i med och motgångar! Han skulle verkligen förtjäna att få gå på en match med VIP-biljetter, kanske med sin son, min pappa Lars. Vore en fantastisk farsdag för dem.”

Vi hälsar båda vinnarna varmt välkommen till helgens match!