ÖFK bjuder in till fotbollscamp – med tränare från Italien

Alla tjejer och killar födda 2007-2012 oavsett föreningstillhörighet är hjärtligt välkomna att anmäla sig. Campen kommer pågå 11/7-15/7 (v.28) och vi kommer hålla till på Jämtkraft B-plan.

Två träningspass per dag, lunch, två matchbiljetter till Östersunds FK:s nästkommande hemmamatch i Superettan, gästföreläsare och lite annat smått och gått ingår i priset.

Efter campen så kommer ni få ett omdöme från tränarna så att ni vet vad ni behöver fokusera på framåt.

Barnen och ungdomarna kommer delas in i grupper utifrån ålder. Det finns även en dedikerad målvaktstränare på plats som kommer instruera målvakterna. Begränsat antal platser så se till att boka er plats redan nu för att inte missa årets bästa camp!

Priset är endast 995:- per spelare och ni anmäler er här

Här hittar du också ett lexikon med användbara ord att plugga på för att imponera på de italienska tränarna.

Vid frågor så är ni välkomna att kontakta Andreas Lindén 070-3440315 andreas.linden@ofkakademi.se eller Hector Crespi 073-0616023 hectorcrespi@hotmail.com