ÖFK presenterar årets ”enkronas-match”

Östersunds FK presenterar säsongens ”enkronas-match”

I sommaruppehållet under juni månad bjuder ÖFK:s samarbetspartners på fri entré till en träningsmatch på Jämtkraft Arena. Detta genom att betala 1 kr eller mer för varje åskådare som kommer på matchen.

Detta är ett tillfälle att ta med alla nära och kära för en fantastisk fotbollsupplevelse. Kanske kan du ta med någon som aldrig sett live-fotboll på proffsnivå tidigare?

Det är också en möjlighet att se när ÖFK visar sin nivå inför höstens del av Allsvenskan. Jämtkraft Arena tar 8084 personer. Alla intäkter från detta evenemang går till Östersunds Fotbollsklubb, ungdomsakademin.

FÖRETAGET SOM BIDRAR

Tack vare företag som ställer upp med 1, 2 eller 5 kronor per åskådare kan vi erbjuda fritt inträde på denna match.

Alla företag som bidrar till enkronasmatchen får;

– Företagsnamn och logo exponerad på storbildsskärm och LED under matchen.

– Namn publicerat i artikel inför matchen på www.ostersundsfk.se

– Förbokade sittplatser till matchen för företagets personal.

Klicka på länken nedan för att anmäla er till att skänka ett bidrag som företag till enkronas-matchen. En faktura kommer att skickas efter att matchen spelats.

Klicka här för att skänka ett bidrag.

PRIVATPERSON SOM BIDRAR

Som privatperson kan du bidra med 10, 20 eller 50 öre per åskådare.

Alla privatpersoner som bidrar till enkronasmatchen får:

– Förbokade sittplatser till matchen för hela familjen (max 7 personer)

– Kaffe och bulle i halvtid.

Klicka på länken nedan för att anmäla er till att skänka ett bidrag som privatperson till enkronas-matchen. En faktura kommer att skickas efter att matchen spelats.

Klicka här för att skänka ett bidrag som privatperson.