ÖFK-tv Premium: Upplev tre ÖFK-matcher från förr

Idag lördag 18 april skulle ÖFK möta Falkenberg hemma på Jämtkraft Arena i Allsvenskan. Men alla matcher i Allsvenskan är som bekant framflyttade. Nytt preliminärt startdatum för Allsvenskan är nu 14 juni. Istället kan ni njuta av tre underbara fotbollsmatcher från förr med ÖFK i huvudrollen. Gå in köp medlemsskap på ÖFK-tv Premium och njut av fotboll från förr!

Så här långt har vi släppt tre matcher från Allsvenskan från tidigare säsonger, dessa matcher är:

ÖFK-IFK Göteborg (2016)

Hammarby-ÖFK (2016)

Sirius-ÖFK (2017)

Tack vare C-more har vi fått tillgång till dessa matcher. Vi har varit tvungna att byta ut kommentatorerna för att få sända dem i våra egna kanaler. De tre matcherna som nu finns ute är inspelade med nya kommentatorer och som expertkommentator hör vi bland annat Ronald Mukiibi, Lasse Landin och Leif Widegren.

Här kan ni köpa enstaka matcher för 39 kronor/match eller teckna er för ett abonnemang för ÖFK-tv Premium som kostar 79 kronor/månad!

På Valborgsmässoafton, 30 april, kommer vi att sända cupfinalen från 2017 mellan ÖFK och IFK Norrköping fritt på vår hemsida och på Solidsport. Till den matchen kan ni köpa stödbiljetter och det gör ni här! Dessa biljetter kostar 50 kronor och tillsammans ska vi slå publikrekord på Jämtkraft Arena!!

Tack för att ni stöttar ÖFK i dessa tider!