Nu kan du teckna medlemskap för 2019

Nya och befintliga medlemmar kan nu teckna medlemskap för 2019. Inom kort kan befintliga säsongskortsinnehavare dessutom förnya sina säsongskort till Allsvenskan 2019 – då måste ett medlemskap för 2019 tecknas eller visas upp.

Precis som i år måste medlemskap för 2019 tecknas för att få möjlighet att köpa säsongskort kommande säsong. En välkommen nyhet är då att alla medlemmar som tecknar medlemskap för 2019 automatiskt har 10% rabatt på utvalda souvenirer i ÖFK:s nya webbshop – ofkbutiken.se. Mejladress behövs för att skapa ett konto.

Underlätta säsongskortsköpet – teckna medlemskapet i förväg

För att underlätta förnyelse och köp av säsongskort rekommenderar vi att du tecknar medlemskapet innan du förnyar eller köper säsongskort. Tecknar du medlemskapet på nätet kan du välja att betala med kontokort, Swish, faktura eller delbetalning. Betalar du medlemskapet i butiken skickas en faktura hem till dig.

Har du ingen mejladress att registrera köpet på kan du betala medlemskapet direkt i vår butik.

Ange ordernummer för medlemskap vid köp av säsongskort

I samband med ditt säsongskortsköp måste ordernummer för medlemskapet anges. Därför är det extra smidigt att teckna medlemskapet i förväg.

För varje enskilt medlemskap kan ett säsongskort köpas. Men köper du tre säsongskort eller fler går det bra att teckna familjemedlemskap, så länge alla i medlemskapet och säsongskortsinnehavare är skriven på samma adress.

Samma medlemsavgift som tidigare

Medlemskap för en person kostar 200 kronor, ett familjemedlemskap bestående av minst tre personer på samma adress 300 kronor. Medlemskapen gäller till och med 2019-12-31.

Klicka här för att teckna medlemskapet på ofkshopen.se (teckna medlemskapet separat för att ta del av medlemsrabatten på nätet vid nästa köptillfälle)

Här hittar du samlad information om släpp och förnyelse av säsongskort till Allsvenskan 2019.