elitfotboll för dig som sponsor

allt från event, konferenser, synlighet och hospitality

vad passar er som sponsor och era kunder bäst?

GÅVOR/BIDRAG: Swish: 123 515 03 05

Vad får ni ut av sponsorskapet?

Östersunds FK är både ett nationellt och internationellt igenkänt varumärke med vision att bli och vara svenska mästare i fotboll och spela europeisk tävlingsfotboll. Vi ser positivt på framtiden, att det match in och match ut kommer personer som vill stötta ett lag visar också vad ÖFK betyder för Östersund och Jämtland. ÖFKs resa till idag har varit guldkantad, men också bara börjat. Östersund har etablerat sig i svensk fotboll och är ett lag att räkna med i landets högsta serier. Vi kommer aldrig tappa vårt fokus. Vi ska bli svenska mästare i fotboll.

Som sponsor till Östersunds FK så bidrar du till att hela Jämtlands lag får förutsättningar att prestera på högsta nivå. Samtidigt får du som sponsor de bästa förutsättningarna att både exponera, interagera och aktivera företaget.

Vill ni höra mer om vilka möjligheter som kan passa ert företag? Hör av er till vår säljpersonal nedan så hjälper dem er att ta fram de produkter eller paket som fungerar bäst för er.

kontakt

Peja Lindholm