Nu är det läge-köp eller förnya ditt säsongskort

Nu lättar det och vi kan börja planera för att släppa in publik efter de besked som gavs förra veckan om att 500 personer, sittande vid numrerade och anvisade platser ska kunna tillåtas från den 1 juni.
I första hand är det våra säsongskortsinnehavera som kommer ges möjlighet.

För att köpa säsongskort måste medlemskap i ÖFK för år 2021 tecknas. Medlemskapen är digitala och skickas till din mejl vid tecknandet.

Att samhället och fotbollen kan få öppna upp inom kort med möjligheten att vi får fart på publikintäkter, mer årskortsförsäljning och att fler sponsorer väljer oss är positivt för elitfotbollen i regionen.

Nästa steg i lättnaderna kan komma senare i sommar och ge oss möjlighet till ännu mer publik under säkra former.

Att ge er och oss den fotbollsupplevelse vi alla saknar är den bästa investering du kan göra för oss, och dig.

Att vara med oss, att se till att vi kan förverkliga våra mål, det betyder något.
Det finns möjlighet att köpa eller förnya säsongskortet digitalt eller kom in till vår shop på Storgatan 26 i Östersund.

Förnya eller köp ditt säsongskort via webben

1. Gå in på www.ostersundsfk.ebiljett.nu och logga in på ditt konto.

2. Klicka på ”Konto” och välj ”Mina reservationer”. Då ser du samtliga säsongskort som ligger reserverade på ditt konto.

3. Klicka på ”Hämta reservation”. När du befinner dig i varukorgen kan du välja ”Visa biljettinfo” och då ser man alla säsongskort som ligger i varukorgen. Om man inte vill förnya samtliga säsongskort (om man har flera) så kan man ta bort säsongskort i detta läge. Skriv in ordernummer (fakturanummer) för medlemskap och klicka sedan på ”Gå vidare”.

4. I nästa steg väljer du leveransalternativ. Behåll ditt plastkort från 2020, det fungerar även för säsongen 2021. Som ett miljövänligt alternativ kan du välja att help skippa plastkortet och istället välja ett digitalt säsongskort som levereras kostnadsfritt direkt till din mailbox. Välj betalsätt, ”Slutför köp”.

De som är företagskunder kommer bli kontaktade av en säljare.

Olika sätt att köpa ditt säsongskort på
Säsongskorten köps via www.ostersundsfk.ebiljett.nu, i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 (tisdag till fredag 12-17, lördag 12-15) eller via AXS 0771-45 46 00 (25 kr tillkommer i serviceavgift).

MedlemskapDet enskilda medlemskapet för 2021 kostar 250 kr. Familjemedlemskap för 2021 kostar 400 kr

Enskilt medlemskap tecknas på denna länk
Familjemedlemskap tecknas på denna länk

Younglings och Team 12-17
Info om Younglings och Team 12-17 kommer seanare.

Idag Medlemskap i Falkarna tecknas på följande länk
Vid frågor om Falkarnas medlemskap kontakta: falkarnaosd@gmail.com

Förnya ditt säsongskort här
Köp ditt säsongskort här

Vid uppvisande av medlemskap i Falkarna säsongen 2021 ges 100 kr extra i rabatt på ovanstående priser. För att ta del av den extra Falk-rabatten kan köpet endast göras i ÖFK-Butiken på Storgatan 26.