Biljettsläpp inför matchen mot Malmö FF

Varmt välkomna till matchen mellan Östersunds FK och Malmö FF lördagen den 16 oktober. Nedan kommer all biljettinformation som kommer gälla inför den matchen.

Idag, tisdagen den 5 oktober klockan 12:00 släpps biljetterna för medlemmar och allmänheten till matchen mot Malmö FF både på ostersundsfk.ebiljett.nu samt i ÖFK-Butiken på Storgatan 26.

Detta blir den första matchen där biljettrestriktioner inte är aktuella som det varit fram tills nu. Därför kommer du som säsongskortsinnehavare nu kunna använda ditt säsongskort för inpassage och behöver inte hämta ut en biljett online eller i butik. Har du inte hämtat ut ditt säsongskort än gör du det i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund. Har du ett gammalt säsongskort som gällde för 2020 men inte köpt ett nytt säsongskort för 2021 behöver du köpa ett nytt säsongskort med plats för den aktuella säsongen. Om ditt kort är skadat kan du behöva besöka ÖFK-Butiken för att införskaffa ett nytt plastkort.

Tänk på att det alltid är billigare att förköpa biljetter till matchen istället för på Jämtkraft Arena. Säkra din biljett för matchen redan idag och hjälp till att fylla hela arenan!

Östersunds FK rekommenderar dig att enbart besöka våra evenemang om du är fullt frisk. Ovaccinerade bör undvika stora evenemang för att skapa så trygga tillställningar som möjligt utifrån Coronaviruset, COVID-19 pandemin som råder.