ÖFK lanserar biljettpotter för privatpersoner

Östersunds FK lanserar idag biljettpott-paket för privatpersoner som önskar ha stor flexibilitet vid varje match. Totalt handlar det om två paket med 10 respektive 20 biljetter i varje pott.

Biljettpotten ger dig möjligheten att fördela matchbiljetter nästan hur du vill på hemmamatcherna. Biljettpotten innebär att om du köper biljettpott LITEN, så får du tio matchbiljetter att fördela hur du vill under säsongen. Vill du fördela samtliga på en och samma match går detta lika bra som att fördela en biljett på varje match.

Biljettpott LITEN kostar 2000 SEK vilket motsvarar 200 SEK per biljett, jämfört med ordinarie biljetter som kostar 330 SEK per biljett.

Biljettpott STOR kostar 3800 SEK vilket motsvarar 190 SEK per biljett, jämfört med ordinarie biljetter som kostar 330 SEK per biljett.

Här kan du köpa biljettpotter

För att hämta ut biljetter loggar du in på ditt AXS konto där du kommer kunna hitta din biljettpott. För att hämta ut potten väljer du vilken match och sedan antal.

*Biljettpotten garanterar ej samma plats för alla matcher som du går på Jämtkraft Arena likt säsongskortet
*Biljettpotten gäller enbart på Västra läktaren på sektionerna G2, H och I2 samt Östra läktaren D4 och B1

*Biljettpott LITEN och Biljettpott STOR ska ej förknippas med biljettpotter för sponsorer där andra specifikationer gäller

GUIDE HUR DU HÄMTAR UT POTTBILJETTER

• Här köper du antingen Biljettpott LITEN eller STOR
  • Har du fått en biljettpott via företag så gå in på ostersundsfk.ebiljett.nu
  • Har du ett konto hos AXS redan, klicka på logga in och uppge din e-postadress och lösenord. Har du inget lösenord eller har glömt det kan du klicka på ”Glömt Lösenord?”
  • Genomförde du ett köp av Biljettpott LITEN eller STOR och inte hade ett AXS konto sedan tidigare skapades det ett konto automatiskt när du genomförde köpet. Det du behöver göra då är att klicka på ”Glömt lösenord?”, ange den epost-adressen du gjorde köpet med och följa instruktionerna på mailen.
  • Har du fått pottbiljetter via företag så loggar du in på ditt konto. Har du inte skapat ett konto sedan tidigare klickar du på ”Glömt lösenord?” och anger där e-postadressen som är registrerat på ditt företag.
  • När du har loggat in, klicka på ”Mitt konto”
  • Under rubriken ”Aktiva pottbiljetter” kommer du se vilka potter du har aktiva.
  • Klicka på ”Hämta pottbiljetter”
  • Välj vilken match genom att klicka på ”Köp biljett”
  • Välj hur många du vill hämta ut och genomför valet precis som ett vanligt biljettköp. Pottbiljetter står som kostnad 0kr då du redan betalat för potten sedan tidigare.
  • Varmt välkommen till Jämtkraft Arena!