ÖFK-tv: Ian Burchnall svarar på fansens frågor

Idag öppnar vi upp får fansens frågor i ÖFK-tv. Hur ska ÖFK spela för att inte bli för lätta att läsa? Hur ska ÖFK få spelet att gå snabbare vid uppspelen? Kolla in ÖFK-tv och hör Ian Burchnall berätta hur laget tagit förlusten mot Karlstad i cupen.

Inför fredagens träning så lät vi er ÖFK-fans ställa frågor som ni ville ha svar på. Den här gången är det Ian Burchnall, ÖFK:s tränare, som svarar på frågorna.

Några av frågorna som kom in handlade om hur ÖFK skulle kunna bli mer svårläst för motståndarna. En annan fråga handlade om hur ÖFK skulle kunna spela lite snabbare och därmed förflytta bollen från målvakt uppåt i planen på ett kvickare sätt.

En av ÖFK:s supportrar frågade dessutom hur viktigt det var för laget att ha bra spelare som kommer runt på kanterna.

Självklart svarar Ian Burchnall på dessa frågor plus lite till i detta avsnitt av ÖFK-tv.