ÖFK-tv: Alla intervjuer efter 0-0 mot Malmö FF

Vilken häftig match det blev igår för ÖFK mot Malmö FF. I värmen på Jämtkraft Arena spelade lagen 0-0 och här nedan hittar ni alla intervjuer från gårdagen.

Bara 63 timmar efter deras match i kvalet till Europa League var det dags för Malmö FF att spela mot ÖFK på Jämtkraft Arena. En av matchens absolut bästa spelare var ÖFK:s målvakt, Aly Keita som gjorde den ena räddningen efter den andra.

-Jag är nöjd med min match, det var mycket att göra men det var en rolig match att spela, sa den blygsamme Keita efter matchen.

Se intervjun med Aly Keita här

Ronald Mukiibi var en av många i ÖFK som krigade hela matchen och som slet i värmen.

-Det var en tuff match att spela. Värmen påverkar oss spelare och vi blir rejält trötta på ett sätt som man inte är van vid, menade Mukiibi.

Se intervjun med Ronald Mukiibi här

En spelare som gjorde sin sista match i ÖFK-tröjan för den här gången var Curtis Edwards vars kontrakt nu går ut med klubben.

-Det var känslosamt att spela idag och ta farväl av alla fansen och kompisarna, menade Curtis som var kvar länge i omklädningsrummet efter matchen.

Se intervjun med Curtis Edwards här