Yranbiljett ger rabatt på matchen ÖFK-Eskilstuna

Ska du gå på Storsjöyran i helgen och dessutom vill gå på fotboll och ännu inte köpt biljett till matchen ÖFK-Eskilstuna som spelas på lördag klockan 16.00? Ta med din Yranbiljett/Yranband till ÖFK-shopen och du får 100 kronors rabatt om du köper biljett under torsdag, fredag eller lördag till matchen mot Eskilstuna.

Alla som har en biljett till Storsjöyran kommande helg får nu en möjlighet att gå in superbilligt på den allsvenska matchen på lördag. Visa upp din Yranbiljett/Yranband i ÖFK-shopen på Storgatan 28 denna vecka, torsdag, fredag eller lördag så får du köpa en biljett till matchen ÖFK-Eskilstuna med 100 kronors rabatt!

Detta erbjudande gäller bara till matchen mellan ÖFK och Eskilstuna på lördag och en Yranbiljett ger 100 kronors rabatt på en biljett till matchen på lördag. Rabatten gäller oavsett om du är vuxen eller ungdom (och pensionär/student förstås) och gäller för sittplats på västra läktaren (Bilbolagets läktare).

Rabatten gäller för de som köper sin biljett i ÖFK-butiken på torsdag, fredag eller lördag denna vecka! Rabatten gäller inte för köp av matchbiljett vid Jämtkraft Arena på matchdagen eller köp av biljett via nätet!

Matchen mot Eskilstuna spelas på lördag klockan 16.00 och erbjudandet gäller bara för er som kommer in till ÖFK-shopen och visar upp din Yranbiljett/Yranband.