Allt du behöver veta inför matchen mot Sirius

Dags för avspark i Svenska Cupen och match mot Sirius söndagen 3 mars. Här är allt du behöver veta som ska besöka matchen.

Entréer öppnar: 14.00 och avspark för matchen är klockan 15.00 på söndag.

All publik går in genom vändkorsen på Östra läktaren. Det är onumrerade sittplats på Östra som gäller denna match.

Vill man stå med FALKARNA kommer de ha en tilldelad sektion på VÄSTRA LÄKTAREN.

Vi förespråkar förköp, gör ditt köp via ostersundsfk.ebiljett.nu eller i ÖFK-shopen på Storgatan 26. Man kan även köpa biljetter på plats. Försäljningen öppnar 14.00 på Jämtkraft Arena.

KOM IHÅG att Jämtkraft Arena är kontantfritt, det är kort eller swish som gäller för biljettköp, kioskerna och souvenirshoppen.

Det är enbart kiosker på ÖSTRA LÄKTAREN som är öppet, vi serverar korv, kaffe, dricka och mycket annat.

Biljettpriser

18 år och uppåt: onumrerad sittplats på ÖSTRA läktaren: 150 kr

0-17 år onumrerad Sittplats ÖSTRA går in gratis. (Dock ska samtliga på arenan ha en biljett. Hämta ut din biljett i ÖFK-shopen i förväg, men det går även bra på Jämtkraft Arena när biljettförsäljningen öppnar 14.00.

Klackbiljett FALKARNA: 50 kronor mot uppvisande att man är medlem i FALKARNA. (alla under 18 år gratis)

Att tänka på: Det kan vara halt på parkeringar, i och runt om arenaområdet, se till att vara försiktiga.

Parkering är Gratis.

P.S. Glöm inte halsduken, vi sjunger upp som vanligt till Rött & Svart Pumpar Hjärtat innan avspark!

Varmt välkomna!