Anmäl dig nu till ÖFK Pro Camp!

Denna sommar arrangerar Östersunds FK återigen ett sommarläger för fotbollsungdomar som söker nästa steg inom fotbollen. Likt förra året får vi besök av akademitränare från en av de mest anrika klubbarna inom den europeiska fotbollen. ÖFK Pro camp är en av sommarens höjdpunkter, och vi längtar att välkomna er mellan den 10-16 juli i sommar!

ÖFK Pro camp kommer erbjuda fem dagar fotboll, två pass om dagen inklusive lunch från en av våra partners. Nytt för i år är att även en målvaktstränare kommer närvara, utöver tre ordinarie huvudtränare och Umberto Elia, ÖFK.

Klubben kommer även bjuda in till tränarträff för tränarna i regionen. Under veckan kommer aktiviteter anordnas tillsammans med sommarlägret, och vi ser fram emot att erbjuda en kompletterande spelarutbildning med inspiration från Europas fotbolls-mecka till de tjejer och killar som närvarar.

Datum: 10-16 juli (v.28)
Ålder: Flickor/Pojkar födda 2008-2013