Anmäl er till att delta i de nya lagen för pojkar och flickor födda 2014

Är du intresserad av att spela fotboll? Glöm inte att anmäla er på formuläret för att visa ert intresse att delta i de nya lagen. Vi ser över möjligheterna att starta upp ett till fotbollslag med flickor födda 2014, samt ett lag med pojkar födda 2014.

Föreningen vill att så många som möjlighet ska få spela fotboll och vill vi därför se över möjligheten att starta ytterligare lag. Efter vi har fått in mellan 10-15st anmälningar kallar vi till ett föräldramöte och går igenom om vad som förväntas av dig som förälder, oss som förening och vad det innebär att delta i en ideell förening.

Anmälan gör du här

Vi har möjlighet att få till tider under ett par – tre lördagar kl 13-14 under Oktober, om vi blir tillräckligt många barn som är intresserade.

Varmt välkommen önskar Östersunds FK Akademi