Biljetter till fyra matcher efter uppehållet släppta

Allsvenskan tar ett uppehåll under tiden fotbolls-VM i Ryssland ska avgöras. Först i juli spelas det allsvensk fotboll på Jämtkraft Arena igen, men du kan redan nu säkra platser till våra fyra kommande hemmamatcher. Kom ihåg att Jämtkraft Arena är kontantfri från och med den 21 juli (läs mer här).

Matcherna som har släppts till försäljning är:

ÖFK – Trelleborgs FF 21/7 16.00
ÖFK – IF Elfsborg 28/7 16.00
ÖFK – Kalmar FF 12/8 15.00
ÖFK – GIF Sundsvall 26/8 15.00

Klicka på någon av matcherna ovan för att köpa biljetter. Här ser du hela spelschemat med både hemma- och bortamatcher.

Här kan du köpa biljetter
Biljetter köper du via något av våra försäljningställen; ostersundsfk.ebiljett.nu,  ÖFK-shopen på Prästgatan 50 A, AXS 0771 45 46 00 eller i förbutiken på ICA Kvantum Lillänge.

Sommaröppettider i butiken
Under juni har shopen på Prästgatan begränsade öppettider. Måndagar och tisdagar är butiken stängd, onsdag till fredag är det öppet mellan 12.00 och 17.00.