Biljetter till Svenska Cupen släpps 1 februari kl:12.00

Fredag 1 februari 2019 klockan 12.00 släpper vi biljetterna till de två matcherna i Svenska Cupen som ÖFK spelar på hemmaplan. Matcherna det handlar om är mot Halmstad lördag 16 februari och mot Sirius söndag 3 mars.

För två år sedan blev ÖFK Svenska Cup-mästare genom att besegra IFK Norrköping, 2018 mötte ÖFK Malmö FF hemma i semifinal men föll efter en otroligt spännande match.

Nu är det dags igen för Svenska Cupens gruppspel, ÖFK möter Halmstad hemma (16 februari), Karlstad på bortaplan (23 februari) och Sirius på Jämtkraft Arena söndag 3 mars.

Nu är det dags att köpa biljetter till cupmatcherna. Följ länken nedan så kommer ni till biljettförsäljningen. Vi kommer troligen bara att öppna upp östra läktaren.

Alla ungdomar upp till 17 år går in gratis på hemmamatcherna i gruppspelet i Svenska Cupen. För övriga kostar det 150 kronor.

Har du medlemskap hos Falkarna betalar du 50 kr för en klackbiljett mot uppvisande av giltigt medlemskort för 2019. Dessa biljetter köps i ÖFK-Butiken.

Klicka här för att gå till biljettsidan.