Biljettförsäljningen till Restaurang Hörnsparken startar nu inför återstarten

Efter ett antal hårda arbetstimmar tillsammans med Supporterföreningen Falkarna, representanter från Östersunds FK och övriga supportrar är öppningen av Resturang Hörnsparken nära. Inför den 2 juli i samband med återstarten av Superettan startar nu biljettförsäljningen.

I Hörnsparken kommer det erbjudas fotbollsbuffé med ett antal rätter där dryck också kommer kunna köpas i baren. Bakom Norra Läktaren kan du äta och dricka gott och samtidigt lyssna på uppsnacket inför dagens match. Det finns endast 150 platser till försäljning så först till kvarn gäller.

Priset är 195 kr per person + matchbiljett på valfri sektion. Biljett till Restaurang Hörnsparken köper du via vår biljettsida på ostersundsfk.ebiljett.nu, där du först väljer vilken match du ska köpa biljett till, innan du klickar på ”Produktberbjudanden” för att hitta biljetter till fotbollsbuffén. Har du redan köpt matchbiljett kan du här välja enbart ”Fotbollsbuffé”.

Varmt välkomna tillbaka till återstarten av Superettan och öppningen av Restaurang Hörnsparken!