Biljettinformation inför matchen mot IFK Norrköping

Varmt välkomna till matchen mellan Östersunds FK och IFK Norrköping söndagen den 15 augusti.

På länken nedan kommer samtlig biljettinformation som i nuläget kommer gälla på matchen mellan Östersunds FK och IFK Norrköping. Var vänlig läs igenom samtlig information för att få en tydlig överblick hur det kommande evenemanget kommer anordnas. Denna information kan komma att uppdateras närmre inpå evenemanget. Jämtkraft Arena är sedan tidigare en kontantfri arena. Samtliga säsongskortsinnehavare kommer få plats på arenan om de hämtar ut sin plats innan resterande kan hämta ut eller köpa sina biljetter. Säsongskortsinnehavare får under morgondagen mail om instruktioner. Resterande kan redan börja hämta ut sina biljetter torsdagen den 12 augusti klockan 12:00.

Onsdag klockan 12:00 – Säsongskortsinnehavare
Torsdag klockan 12:00 – Pottbiljetter kan hämtas och medlemmar kan köpa.
Fredag klockan 12:00 Allmänheten kan köpa biljetter på www.ostersundsfk.ebilejtt.nu

All information om biljetter finns här