Biljettinformation inför matchen mellan Östersunds FK mot Dalkurd FF

Igår spelades hemmapremiären mot Skövde AIK på Jämtkraft Arena. Stort tack till samtliga som tog sig till arenan och bidrog till en fantastisk stämning. Nedan får ni all information inför biljettsläppet till den kommande matchen mot Dalkurd FF.

Biljettsläppet till matchen mot Dalkurd FF den 23 april klockan 13:00 sker likt hemmapremiären i två steg. Först erbjuds medlemmar och säsongskortsinnehavare förtur innan den ordinarie biljettförsäljningen öppnar. Här är datumen att hålla koll på:

Tisdag 5 april 12 – 6 april 12:00
Förtur för medlemmar och säsongskortsinnehavare som får en länk på mailen, och får möjlighet att köpa biljetter i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund.

Onsdag 6 april
Ordinarie biljettsläpp via ostersundsfk.ebiljett.nu, ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund och via AXS.

Bortasupportrar från Dalkurd FF hänvisas köpa biljetter på Sektion F på Västra läktaren. Varmt välkomna till årets andra hemmamatch!