Biljettinformation inför träningsmatchen mot Levanger FK

Nu på söndag den 12 mars spelar Östersunds FK en träningsmatch mot Norska Levanger FK på Jämtkraft Arena. Mötet blir den sista matchen på Jämtkraft Arena innan Superettan drar igång, och vi önskar er varmt välkomna till matchen.

Biljetter
Biljetter kan ni köpa redan nu. Detta gör ni antingen via vår hemsida på ostersundsfk.ebiljett.nu, eller på plats i biljettcentret utanför huvudläktaren på Jämtkraft Arena under matchdagen. Biljettförsäljningen startar 14:00, alltså en timme innan avspark.

Vuxna: 100 SEK
Ungdomar 7-20: 50 SEK

Kiosker
Stora kiosken kommer vara öppen på matchdag. Här kommer fika och kaffe att finnas.

Läktare
Endast huvudläktaren kommer vara öppen. Hemmaklacken hänvisas till läktare B1 på de yttre sektionerna.

Parkering
Då det är andra evenemang samtidigt så arrangeras parkeringen av World Cup Östersund. Avgiften är 50 SEK och betalas via Swish på plats. Är ni tre eller fler i fordonet så är det fri parkering. Vi hänvisar fordon att ställa sig på den stora parkeringen utanför huvudläktaren.