Biljettsläpp 12:00 inför hemmamatchen mot Norrby IF

I helgen besegrades Trelleborgs FF hemma på Jämtkraft Arena inför en rekordpublik för säsongen. Idag måndag klockan 12:00 kan ni supportrar hämta ut biljetter inför årets sista match i Superettan när laget ställs mot Norrby IF.

Matchen mot Norrby IF spelas lördagen den 5 november klockan 17:00 och kan avgöra Superettans utgång. Matchen är helt gratis, men samtliga åskådare måste hämta ut biljett för att beviljas åtkomst på arenan. Inför matchen kan ni hämta ut fem (5) biljetter för varje sällskap. Precis som tidigare går säsongskortsinnehavare in via sitt säsongskort.

Har ni inför matchen hämtat ut fler biljetter än vad ni kommer använda, vänligen maila david.hulten@ostersundsfk.se där ni anger ert namn, sektion, rad och plats för att klubben ska kunna öppna upp dessa för andra åskådare.

Tillsammans ska vi ge laget allt vad vi kan, och vi hoppas på ett fyllt Jämtkraft Arena!

Hämta ut era biljetter här från klockan 12:00 idag måndag