Biljettsläpp 12:00 onsdag inför träningsmatcherna mot Levanger och GIF Sundsvall

Varmt välkomna till matchen mellan Östersunds FK och Levanger FK lördagen den 19 mars och Östersunds FK mot GIF Sundsvall lördagen den 26 mars. Båda matcherna har avsparkstid klockan 14:00 på Jämtkraft Arena. Nedan kommer biljettinformation inför de kommande matcherna.

Biljettköp för matcherna
Imorgon onsdag klockan 12:00 släpps biljetterna för respektive match via ostersundsfk.ebiljett.nu samt i ÖFK-Butiken. Försäljning kommer också bedrivas via Swish under matchdag för dem som önskar. Priset är 100kr per person och i priset ingår också kaffe.

Uthämtning av biljetter för er som köpte säsongskort senast första februari
Alla som införskaffade sitt säsongskort innan den första februari får hämta ut en varsin biljett till de båda träningsmatcherna för varje säsongskort som man innehar. Denna biljett går antingen att hämta ut i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund, eller digitalt via en kampanjkod som mejlas ut under morgondagen i samband med biljettsläppet.

Evenemangsinfo och läktare
Jämtkraft Arena öppnar klockan 13:00. Vänligen observera att Jämtkraft Arena är en kontantfri arena. Hela Östra läktaren (Huvudläktaren) kommer vara öppen för publik där Falkarna hänvisas köpa biljetter på sektion B1 Röd Nedre. GIF Sundsvalls supportrar hänvisas till de svarta sektionerna på D4.

Kiosk och ÖFK-Shopen
En kiosk på markplan kommer vara öppen under matchen. Dessutom kommer också ÖFK-Shopen hållas öppen från att arenan öppnar. Kitta er på plats i en rödsvart halsduk eller matchtröja och ladda upp inför säsongen.

Varmt välkomna till de första hemmamatcherna för 2022 på Jämtkraft Arena!