Biljettsläpp idag till tre första hemmamatcherna

Idag onsdag klockan 12.00 släpper vi biljetter till de tre första hemmamatcherna för ÖFK i Allsvenskan 2019. Det är matcherna mot Falkenberg (7 april), Elfsborg (19 april) och Helsingborg (29 april) som släpps idag. Säkra redan nu din plats på läktaren när Sveriges bästa fotbollslag kommer på besök.

Allsvenskan 2019 kommer bli mer spännande än någonsin. Alla lagen laddar inför säsongen och har förstärkt sina trupper och att hitta en favorit till titeln Svensk Mästare är näst intill omöjligt.

ÖFK har en otroligt bred spelartrupp med en mix av nya spelare och förstås spelare som har varit trogen föreningen i många år. Sällan har väl ÖFK:s trupp känts så spännande som i år.

Nu släpper vi biljetterna till de tre första hemmamatcherna. Säkra din stol redan nu, köp biljetter via vår hemsida eller kom in till vår shop på Storgatan i Östersund och köp dina biljetter.

Klicka här för att komma till biljettförsäljningen

Biljetterna som vi släpper nu är till följande matcher:

ÖFK-Falkenberg – söndag 7 april klockan 15.00

ÖFK-Elfsborg – fredag 19 april klockan 13.30