Biljettsläpp inför årets sista hemmamatcher

Det blev senast en 1-0 seger hemma på Jämtkraft Arena efter att Malcolm Stolt nickade in ledningsmålet i slutminuterna. Vi hade en fantastisk publiksiffra med över 4000 besökare, och laddar nu om för säsongens två sista hemmamatcher. Redan idag, tisdag den 10 oktober släpper vi biljetterna inför de två kommande hemmamatcherna i Superettan som är mot Örebro SK den 28 oktober och Östers IF den 4 november. Läs nedan all information om hur du köper biljetter inför matcherna.

Kommande matcher som biljettsläppet omfattar
Östersunds FK v Örebro SK – Lördag 28 oktober 15:00
Östersunds FK v Östers IF – Lördag 4 november 13:00

Allmänt biljettsläpp
Idag, tisdagen den 10 oktober kommer allmänheten kunna köpa sina biljetter på ostersundsfk.ebiljett.nu.

Förköpa biljetter fysiskt
Önskar ni köpa biljetter på Jämtkraft Arena inför matcherna? Vänligen besök kansliet på Jämtkraft Arena på veckodagar mellan 08:00 till 15:30. Vänligen kontakta oss innan via mail till info@ostersundsfk.se

Erbjudande Falkarna
Som medlem i Falkarna erhåller du 10% rabatt på förköpsbiljetter. Du får denna rabatt genom att ange den rabattkod på biljettsidan som Falkarna har distribuerat till dig som medlem. För frågor, kontakta Supporterföreningen Falkarna.

Biljettförsäljning matchdag
Två timmar innan avspark öppnar biljettförsäljningen på arenan i biljettcentret utanför huvudläktaren på respektive match. Att förköpa biljetter är alltid billigare då det tillkommer en avgift på 30 kronor när biljetter köpes på arenan.

Information till bortasupportrar Örebro SK
Som bortasupporter kan du köpa dina biljetter på det allmänna biljettsläppet. Skulle er sektion ändras inför match kommuniceras detta till er samt till gästande förening. Er sektion är Södra Stå på Södra läktaren.

Information till bortasupportrar Östers IF
Som bortasupporter kan du köpa dina biljetter på det allmänna biljettsläppet. Skulle er sektion ändras inför match kommuniceras detta till er samt till gästande förening. Er sektion är sektion F på Västra läktaren.