Biljettsläpp inför de två kommande hemmamatcherna

Idag torsdag klockan 12:00 öppnar biljettförsäljningen inför de två kommande hemmamatcherna i Superettan. Den 24 april gästar Skövde AIK, och den 6 maj kommer Jönköpings Södra till Östersund. Det första biljettsläppet erbjuder förtur till säsongskortsinnehavare samt medlemmar. Läs nedan all information om hur du köper biljetter inför matcherna.

Kommande matcher som biljettsläppet omfattar
Östersunds FK v Skövde AIK – Måndag 24 april 19:00
Östersunds FK v Jönköpings Södra – Lördag 6 maj 15:00

Medlemmar och säsongskortsinnehavare
Idag torsdag den 6 april klockan 12:00 kommer medlemmar och säsongskortsinnehavare erhålla en förköpslänk där medlemmar får förtur att köpa biljetter, och säsongskortsinnehavare får förtur att köpa extra biljetter utöver sitt säsongskort.

Allmänt biljettsläpp
Imorgon, fredagen den 7 april klockan 12:00 kommer allmänheten kunna köpa sina biljetter på ostersundsfk.ebiljett.nu.

Förköpa biljetter fysiskt
Önskar ni köpa biljetter på Jämtkraft Arena inför matchen? Vänligen besök kansliet på Jämtkraft Arena på veckodagar mellan 08:00 till 16:00. Vänligen kontakta oss innan via mail till david.hulten@ostersundsfk.se

Biljettförsäljning matchdag
Två timmar innan avspark öppnar biljettförsäljningen på arenan i biljettcentret utanför huvudläktaren. Att förköpa biljetter är alltid billigare då det tillkommer en avgift på 30 kronor när biljetter köpes på arenan.

Information till bortasupportrar Skövde AIK och Jönköpings Södra
Biljettinformation till gästande supportrar kommer närmre inpå match.