Biljettsläpp inför hemmamatchen mot Jönköpings Södra

Efter den oavgjorda hemmamatchen senast på Jämtkraft Arena ser vi nu fram emot ännu en hemmamatch i Superettan. Vi gör oss nu redo för ett nytt biljettsläpp inför den kommande hemmamatchen som spelas lördagen den 30 juli klockan 13:00 mot Jönköpings Södra, hemma på Jämtkraft Arena.

Klockan 13:00 sparkas matchen mellan Östersunds FK och Jönköpings Södra igång. Matchen sker samma helg som Storsjöyran, och är ett gyllene tillfälle att inleda dagen med fotboll, för att sedan fortsätta kvällen i ett somrigt Östersund. Biljettsläppet är planerat imorgon tisdag den 19 juli för säsongskortsinnehavare och medlemmar. Biljettsläppet för allmänheten är onsdag den 20 juli klockan 12:00. Passa även på att lägga till din buffébiljett i Restaurang Hörnsparken.

Varmt välkomna till Jämtkraft Arena!