Biljettsläpp inför hemmamatcherna mot Halmstad och Eskilstuna

I lördags var det en fantastisk stämning på Jämtkraft Arena när ÖFK vann mot den förre Allsvenska konkurrenten Örebro SK med 2-0. Vinsten innebar tre poäng som inkasserades, och laget klättrade samtidigt en placering i tabellen. Idag tisdag släpps biljetterna inför de två kommande hemmamatcherna mot Halmstads BK och AFC Eskilstuna.

Biljettsläppet kommer ske klockan 12:00 idag tisdag för medlemmar och säsongskortsinnehavare. Dessa personer får precis som tidigare förtur att köpa fler biljetter utöver säsongskortet som de redan innehar. Biljettsläppet för allmänheten är imorgon onsdag den 14 september klockan 12:00. De som innehar ett säsongskort eller är medlem erhåller en förköpslänk på mailen, samt kommer kunna köpa biljett i ÖFK-Butiken.

De två kommande hemmamatcherna kommer spelas efter landslagsuppehållet som startar efter helgens bortamatch mot Örgryte IS. Matchen mot Halmstads BK spelas lördagen den 1:a oktober klockan 15:00, och matchen mot mot AFC Eskilstuna har avspark söndagen den 9:e oktober 15:00.