Biljettsläpp inför hemmapremiären i Superettan 2023

Den andra april inleder ÖFK säsongen i Superettan hemma på Jämtkraft Arena. Premiärmotståndare blir GAIS, och vi förbereder redan nu för en fantastiskt hemmamatch mot förhoppningsvis fullsatta läktare. Här nedan kommer information om biljettsläppet som startar den 2 mars för medlemmar och 3 mars för allmänheten.

Medlemmar och säsongskortsinnehavare
På torsdag den 2 mars klockan 12:00 kommer medlemmar och säsongskortsinnehavare erhålla en förköpslänk där medlemmar får förtur att köpa biljetter, och säsongskortsinnehavare får förtur att köpa extra biljetter utöver sitt säsongskort.

Allmänt biljettsläpp
På fredag den 3 mars klockan 12:00 kommer allmänheten kunna köpa sina biljetter på ostersundsfk.ebiljett.nu.

Förköpa biljetter fysiskt
På torsdag och fredag denna vecka kommer ni under träningen kunna köpa biljetter på Kansliet som är beläget i Akademihuset på Jämtkraft Arena. Därefter får man meddela i förväg till tickets.support@ostersundsfk.se om man önskar boka på plats.

Biljettförsäljning matchdag
Två timmar innan avspark öppnar biljettförsäljningen på arenan i biljettcentret utanför huvudläktaren. Att förköpa biljetter är alltid billigare då det tillkommer en avgift på 30 kronor när biljetter köpes på arenan.

Information till bortasupportrar GAIS
Biljettinformation till gästande supportrar kommer närmre inpå match.