Bortakortet 2023 finns nu tillgängligt

Äntligen släpps Bortakortet för Superettan 2023 upp för försäljning! Bortakortet är till för er supportrar som önskar följa laget land och rike, och stå på bortaläktaren och stötta laget med allt ni har. Kortet ger en tillträde till samtliga 15 bortamatcher under den kommande säsongen.

Kortet kostar 800 kr (cirka 53 kr per match). ÖFK har i år blivit tilldelade 100 kort. Korten är helt opersonliga och behöver ej vara knuten till en person. Alltså går kortet utmärkt att ge till någon om man ej har möjlighet att gå på en match. ÖFK behåller 50% av intäkterna av sålt bortakort, och resterande intäkter fördelas lika mellan samtliga föreningar i Superettan. Försäljningen startar idag fredag den 3 februari, och senast den 20 mars.

Du köper ditt bortakort genom att swisha till 123 515 03 05 och sedan mejla namn och adress till david.hulten@ostersundsfk.se Märk swishbetalningen med ”Bortakortet 2023”.

Korten gäller endast på den läktare som anvisats som bortasektion.