Curt Sillström köper en stor aktiepost i Östersunds FK

Den riktade emissionen som ÖFK har haft igång ett tag har nu fått ytterligare tillskott när företagaren Curt Sillström har köpt en stor aktiepost i ÖFK. Dessutom har Graham Potter och hans tränarkollegor i Brighton har skänkt en summa pengar till ÖFK.

Intresset för att stödja ÖFK och köpa aktiepost i bolaget Östersunds Fotbollsklubb Elitfotboll AB är stort. Idag blev det klart att Curt Sillström via sitt bolag köper en stor aktiepost i ÖFK. Curt Sillström är vd för Curt Sillström Åkeri AB.

Dessutom har före detta tränarna i ÖFK, Graham Potter, Billy Reid, Kyle Macaulay och Björn Hamberg skänkt en summa pengar till ÖFK. De fyra före detta ÖFK-tränarna som nu tränar Premiere League-laget Brighton hälsar till alla ÖFK-fans att de tänker på er och vill på det här sättet hjälpa ÖFK att klara de ekonomiska problem som klubben har.

Fortfarande saknas det en hel del för att ÖFK ska nå upp till de tio miljonerna som föreningen behöver kortsiktigt.

Klicka här för att gå in och stöd ÖFK!