Dags för första hemmamatchen efter återstarten

På lördag klockan 15:00 ställs ÖFK mot Utsiktens BK hemma på Jämtkraft Arena. Det är också första matchen som Restaurang Hörnsparken öppnar efter att ha varit stängd sedan coronapandemin startade. Vi hoppas att så många som möjligt har möjlighet att ta sig till matchen och lyfta laget mot tre poäng.

Med 19 matcher kvar på årets säsong av Superettan finns det fortfarande 57 poäng för respektive lag att spela om. Under lördagen gästar Utsiktens BK Jämtkraft Arena som förbereder sig för återstarten i detta nu. Direkt efter slutsignalen mot Örgryte IS den 24 maj påbörjades arbetet med att byta konstgräsmattan, som nu på lördag kommer få invigas för första gången.

Dessutom har Restaurang Hörnsparken under sommaren rustats upp av medlemmar i Supporterföreningen Falkarna, medlemmar och representanter från ÖFK. Vi är otroligt tacksamma för allas insats då Hörnsparken är den givna platsen för uppladdningen inför varje hemmamatch. Försäljningen av biljetter för fotbollsbuffén har redan startat och du kan säkra din biljett via vår biljettsida här.

Matchinformation

Östersunds FK v Utsiktens BK