Evenemangsinfo inför dagens match mot Västerås SK

Vi är nu inne i Superettans 22:a omgång, och idag, lördagen den 3 september klockan 15:00 möter Östersunds FK Västerås SK hemma på Jämtkraft Arena.Restaurang Hörnsparken har dessutom öppet som vanligt. Nedan kommer all information om evenemanget för dig som planerar att besöka Jämtkraft Arena.

Biljetter
Biljetter går att köpa via ostersundsfk.ebiljett.nu, samt på plats på Jämtkraft Arena i biljettkuren utanför huvudläktaren. På Jämtkraft Arena kommer biljetter enbart kunna köpas via Swish.

ÖFK-Butiken
ÖFK-Butiken på Storgatan i Östersund har öppet mellan 11:00 och 13:00 idag för dem som önskar köpa biljetter på Storgatan i Östersund

Restaurang Hörnsparken
Du kan antingen köpa din biljett via vår biljetthemsida på ostersundsfk.ebiljett.nu, eller på plats för endast 195 kr med fotbollsbuffé. Fotbollsbuffén köper du direkt inne i Hörnsparken.

Parkering
Vi hänvisar supportrar som ska gå på matchen mellan Östersunds FK och IF Brommapojkarna att parkera era fordon på den primära parkeringen vid den Östra läktaren (Huvudläktaren)

Vi samarbetar med Aimo park för en smidig och digital lösning via mobilen. Det du behöver göra är att ladda ned appen för att kunna betala avgiften.

Kom igång med MobilPark – gör så här:

1. Ladda ner appen via App Store eller Google Play

2. Registrera dig och välj zonkod 1111

3. Starta din parkering

Entréer

Jämtkraft Arena öppnar klockan 13:30 för allmänheten. Endast entréer på Östra läktaren kommer vara öppen.

Läktare och sektioner
Hela arenan är öppen förutom Södra läktaren. Västerås bortasupportrar hänvisas till sektion F på den västra läktaren.

Kiosk och ÖFK-Shopen
Vänligen observera att Jämtkraft Arena är en kontantfri arena. Kiosker på markplan kommer vara öppen under matchen. Dessa öppnar klockan 13:30. Dessutom kommer också ÖFK-Shopen hållas öppen från att arenan öppnar. Kitta er på plats i en rödsvart halsduk eller matchtröja.

Varmt välkomna till Jämtkraft Arena