Extra årsmöte i kväll i Östersunds FK – uppdaterad!

I kväll klockan 18.00 är det extra årsmöte för Östersunds FK på Storsjöteatern. På detta extra årsmöte ska en ny ordförande för ÖFK väljas.

Efter det ordinarie årsmötet som genomfördes 14 mars har valberedningen arbetat för att få fram en ny kandidat till ordförandeposten. Valberedningens förslag till ny ordförande är Bo Ottosson. Ikväll har alla medlemmar i ÖFK möjlighet att närvara och rösta fram en ny ordförande.

Årsmötet i kväll är en förlängning av ett ärende från årsmötet som hölls den 14 mars. Alla som är medlemmar i Östersunds FK 2019 är röstberättigad på årsmötet i kväll.

Ta med medlemsbevis (i någon form) för att få rösträtt och tillträde till det extra årsmötet. Det mötet startar 18.00 i Fredssalen på Storsjöteatern.