Falkarna anordnar bussresa till Sirius-matchen 6 juli

Falkarna anordnar även i år en resa till ÖFK:s bortamatch i Uppsala 6 juli. Falkarna har bokat två bussar som ska fyllas! Ni som har varit med tidigare vet att denna resa brukar vara mycket trevlig!

Vi samlas vid Jämtkraft Arena klockan 06.45 bussen, avgår klockan 07.00 och beräknas vara framme i Uppsala runt kl 12-tiden. Det kommer att finnas försäljning av baguetter, dryck, chips, godis till på bussen.

När bussen kommit fram till Uppsala så kommer Falkarna ha uppladdning på Oconnors, därifrån kommer man göra en gemensam marsch till Studenternas IP, avmarsch ca kl 15.00. Hemresan kommer att ske 20 min efter att matchen är slut.
Matchbiljett får man ordna själv.
Priset för denna resa är 100 kronor för medlemmar i Falkarna och 300 kr för icke medlem. Betalning sker via swish 1232740140. Skriv ”Sirius” som meddelande.

Din plats i bussen är endast bokad när betalning är gjord.
Anmäl dig via denna länk: