God Jul önskar ÖFK

Det är otroligt många som på ett eller annat sätt medverkar till att göra ÖFK  till den fantastiska klubb som den är. Vi vill på det här sättet tacka er för ett fantastiskt år och önska er en riktigt God jul och gott nytt år.

Oavsett om det handlar om spelare, ledare, kanslipersonal, fans, sponsorer, volontärer eller andra aktörer, så betyder ni väldigt mycket för oss.

Under 2018 såg vi till att samla fler åskådare än någonsin tidigare i klubbens historia. Ett publiksnitt på över 6 000 åskådare, eller ungefär 10 procent av Östersunds befolkning, besökte Jämtkraft Arena vid varje hemmamatch.

Vi slutade på sjätteplats i Allsvenskan, detta trots att vi tappade väldigt många spelare och dessutom flera ur ledarstaben.

2019 ser vi fram emot nya framgångar. 2019 kommer att bli ett fantastiskt fotbollsår.

God Jul och gott nytt år önskar vi i ÖFK till er alla!