Gratis parkering på cupmatchen – Citytvätten bjuder!

På lördag spelar ÖFK årets första tävlingsmatch mot Halmstad BK i Svenska Cupen. Matchen spelas på Jämtkraft Arena och börjar klockan 16.00 och parkeringen utanför Jämtkraft Arena är gratis.

Tack vare Citytvätten blir det alltså gratis parkering till alla matchbesökare utanför Jämtkraft Arena. Citytvätten är en nystartad biltvätt som ligger i parkeringshuset i centrala Östersund (före detta Gulf). Tvätten är en obemannad biltvätt, där man tvättar enklare och smartare via en app i din telefon.

-Det känns bra att kunna bjuda matchbesökarna på fri parkering, vi tror mycket på detta lagbygge och hoppas att så många som möjligt kan komma och stötta laget i vägen mot Europa, förklarar Peter Boije, en av ägarna till Citytvätten.

-Kan vi med detta lilla initiativ bidra till några fler besökare som stöttar laget är vi mycket nöjda, säger Peter Boije.

Alla matchbesökare kommer dessutom få ett fint erbjudande ifrån Citytvätten.