Häng med Falkarna till matchen mot AFC Eskilstuna i slutet på maj

Till helgen ställs Östersunds FK mot IK Brage i Superettans sjunde omgång, och vi hoppas att så många som möjligt tar sig till arenan. På biljettlänken nedan säkrar du din biljett inför söndagens match.

Vi börjar redan blicka framåt mot kommande bortamatcher. Supporterföreningen Falkarna arrangerar en bussresa till Eskilstuna den 28 maj inför matchen borta mot AFC Eskilstuna. Matchen har avspark 17:00 på Tunavallen. Här kommer all information inför resan.

Anmälan görs på denna länk

Samling: 06:15 på Jämtkraft Arena
Avresa: 06:30 från Jämtkraft Arena
Mat på bussen: Smörgås och dryck finns till försäljning
Ankomst Eskilstuna: 13:30
Uppladdning på plats: Pitchers Sportbar, mat finns i form utav hamburgare + Öl 169:- finns även ett veg alternativ med Halloumiburgare. Anmälan till maten kommer att tas upp på bussen.
Hemresa: Bussen går 30 minuter efter matchens slut
Sista anmälningsdag för resan: 22 maj
Pris: Priset för denna resa är 350kr för medlemmar i Falkarna och 450 kr för icke medlem. Betalning sker via swish till Falkarna på 123 274 01 40. Skriv ”Eskilstuna” som meddelande. Din plats i bussen är endast bokad när betalning är gjord.

Om du ej är medlem i falkarna så kan du lösa medlemskap här

Kliva på under vägen?
Bussen kommer åka kusten ner till Gävle och sedan vidare till Sala och Västerås för att sedan anlända till Eskilstuna. Önskar man kliva på efter vägen går det bra att maila till falkarnaosd@gmail.com eller kontakta Falkarna på sociala medier för att berätta var man önskar kliva på
så återkommer vi med en tidpunkt och plats.

Matchbiljett för matchen mot AFC Eskilstuna
Matchbiljett köpes hos arrangören. Länk finns här

Frågor?
Alla frågor hänvisas till Falkarna som arrangerar resan