Hjälp oss att bli fler medlemmar – stötta ÖFK och var med och vinn fina priser

Corona gör att vi inte får spela fotbollsmatcher – nu behöver vi din hjälp!

Hjälp oss att bli fler medlemmar i ÖFK och var med i utlottningen av fina priser!

Det är många som älskar ÖFK. Det är många som vill vara med och stötta föreningen. Men vi vill att fler blir medlem i ÖFK. Nu vill vi ha hjälp av er medlemmar med att värva fler medlemmar.

Om du som medlem i ÖFK värvar två nya medlemmar deltar du i utlottning av fina priser.

Målet med denna medlemsvärvning är att få 2000 nya medlemmar i ÖFK!

Att bli medlem i ÖFK kostar bara 200 kronor som enskild person, familjer betalar 300 kronor.

10 procent av intäkterna som vi får in i nya medlemsavgifter lottar vi sedan ut som priser till er som har hjälpt till att värva medlemmar! Det betyder att får vi in 1000 nya medlemmar så lottar vi ut priser till ett värde av 20 000 kronor!

Gör så här: Värva två medlemmar, när de nya medlemmarna registrerar sig på hemsidan ska de fylla i ditt namn (eller vilken medlem som de har blivit värvad av). När du har värvat två nya betalande medlemmar deltar du i utlottningen av mängder av fina priser!

Så här gör du för att bli medlem!

Nu hjälps vi åt att bli ännu fler medlemmar i ÖFK!