Hjälp oss att slå publikrekord – mängder av ÖFK-matcher att titta på

Har du fotbollsabstinens? Längtar du efter matcher att titta på i väntan på att Allsvenskan ska starta? Vi har lösningen. Vi kommer att sända sex gamla ÖFK-matcher som många kommer ihåg med glädje. På Valborgsmässoafton ska vi dessutom slå nytt publikrekord när vi visar finalen i Svenska Cupen mellan ÖFK-IFK Norrköping.

I väntan på att få träffas och njuta av fotboll av högsta kvalité vill vi ge er några riktiga godbitar att njuta av. Tack vare bra samarbete med C-more har vi fått tillgång till ett gäng med Allsvenska matcher där ÖFK visar upp sitt bländande spel. Vi bjuder på godbitar från första säsongen i Allsvenskan, vi bjuder på segrar mot GIF Sundsvall och Djurgården och dessutom från den underbara segern mot IK Sirius i höstas när vi säkrade nytt kontrakt.

Matcherna kommenteras av ÖFK-spelare och ledare som ger dig en ny vinkel på matchen. Matcherna kostar 39 kronor styck och till cupfinalen mot IFK Norrköping hjälps vi åt att köpa biljetter för att slå publikrekordet på Jämtkraft Arena.

Hur många biljetter till cupfinalen tänker du köpa?

Du kan swisha biljettpriset här:  123 515 03 05

Köp biljetter till Cupfinalen här!

Följande matcher kommer vi att sända på Solidsport (39 kr/match)

10 april          ÖFK-IFK Göteborg (2016)

13 april          Hammarby-ÖFK (2016)

17 april          ÖFK-GIF Sundsvall (2017)