I morgon måndag släpper vi säsongskort för 2021

Den Allsvenska säsongen 2020 har varit annorlunda på många sätt. Utan er publik har tystnaden varit stor på Jämtkraft Arena. Vi har inför varje träning, varje match och varje slutsignal saknat det stöd ni har gett oss under åren. Den aktuella pandemi har drabbat oss, er, och hela samhället. Vi står fortfarande, och vi hoppas att ni gör det tillsammans med oss.

Vi startar nu upp inför den kommande säsongen och blickar mot Allsvenskan 2021. Ovissheten är stor och läget förändras ständigt. Vi har som målsättning att kunna välkomna er till vår arena under kommande säsong, där ni hör hemma. Vi vill rikta ett stort tack till er som har stöttat oss genom denna tid, och vi ses snart igen när Rött och Svart spelas inför avspark.

Måndagen den 9:e november klockan 12.00 kan du säkra ditt säsongskort inför Allsvenska säsongen 2021. Befintliga säsongskortsinnehavare kan förnya sina säsongskort och nya köpare kan välja sin plats inför nästa år. För att köpa säsongskort måste medlemskap i ÖFK för år 2021 tecknas. Medlemskapen är digitala och skickas till din mail vid tecknande.

Håll utkik efter mer information i morgon måndag 12.00!