Inför matchen ÖFK-Rostov fredag 16.30 – här spelar vi

Fredag 8 februari klockan 16.30 spelar ÖFK sin andra träningsmatch under träningslägret i Marbella. ÖFK möter ryska laget Rostov på en träningsanläggning som ligger strax söder om Marbella. Matchen direktsänds av Sportkanalen.

Efter 0-0 mot Dynamo Kiev i tisdags är det nu dags för en ny träningsmatch för ÖFK i Spanien. Rostov står för motståndet, laget ligger sjua i den ryska ligan och hade fram till i förrgår en svenskbekanting i laget, nämligen Anton Saletros. Saletros gick från AIK till Rostov i somras men nu lånas han alltid ut från Rostov till AIK.

Matchen spelas på en liten träningsanläggning några mil söder om Marbella. Ni som är på plats i Spanien kan titta på kartan så ser ni var arenan ligger och vad den heter.

Laguppställning och kommentarer från Ian angående motståndarna kommer cirka en timme före avspark.