Information inför matchen mot Gefle IF

Efter att laget igår tisdag genomförde sin första match mot GIF Sundsvall i Nordichallen laddar laget nu om inför nästa möte. Nu på söndag den 20 februari ställs ÖFK mot Gefle IF klockan 17:30 på Gavlevallen i Gävle. Här kommer information till dig som kommer besöka matchen.

Biljetter och insläpp
Gefle IF har meddelat att inget förköp kommer arrangeras inför matchen, utan inträde går att lösa mot valfritt belopp till Gefle IF via swishnumret: 123 588 1362 (Lägsta avgift 20 SEK).

Arenan öppnar 45 minuter innan avspark och det kommer finnas en kiosk med lättare förtäring i anslutning till läktaren.

Väder
När mörkret har fallit över Gävle väntas det runt noll grader celsius, så klä er varmt, ta med er rödsvarta halsduk och börja ladda redan nu inför årets andra träningsmatch.