Information inför ÖFK:s träningsmatcher

Fredag eftermiddag spelas ÖFK:s andra träningsmatch för säsongen, för motståndet står Brommapojkarna och matchen spelas på Grimsta IP i Stockholm och startar klockan 16.30. Samtidigt har ÖFK släppt biljetterna till träningsmatcherna mot Levanger och Umeå FC på Jämtkraft Arena.

Idag reser ÖFK ner till Stockholm och matchen mot Brommapojkarna. Det här blir ÖFK:s andra träningsmatch för säsongen, i den första blev det som bekant seger borta mot GIF Sundsvall med 3-1.

Matchen mot Brommapojkarna spelas på Grimsta IP som ligger i västra delen av Stockholm. Information om matchen på Grimsta IP hittar du här.

ÖFK kommer också att spela två träningsmatcher i samband med träningslägret i Portugal. Torsdag 6:e februari spelar ÖFK mot danska Lyngby på Estadio Municipal de Albufeira. Vi återkommer vilket tid matchen spelas. Vi återkommer också med information var och när den andra träningsmatchen i Portugal kommer att spelas.

ÖFK spelar sedan två träningsmatcher på hemmaplan 15-16 februari mot Levanger och Umeå FC. Nu finns dessa biljetter ute till försäljning, inträdet kostar 50 kronor för vuxen och ungdomar under 18 år går in gratis.

Se information här om hur du köper din biljett till matcherna mot Levanger (lördag 15 februari 15.00) och mot Umeå FC (söndag 16 februari 15.00). Bägge matcherna spelas på Jämtkraft Arena.

Biljetterna till ÖFK:s hemmamatch i Svenska Cupen mot GAIS släpps inom kort via ÖFK:s hemsida.