Information om biljettsläppet inför matcherna mot IK Brage och Örgryte IS

I helgen tog ÖFK säsongens första trepoängare efter vinsten mot Dalkurd FF. Stort tack till samtliga som tog sig till arenan och bidrog till en fantastisk stämning. Nu är det dags för nytt biljettsläpp och denna gången med två matcher. Nedan får ni all information inför biljettsläppet till de två kommande hemmamatcherna mot IK Brage den 15 maj och Örgryte IS den 24 maj.

Biljettsläppet till matcherna mot IK Brage den 15 maj klockan 15:00 och Örgryte IS den 24 maj klockan 19:00 sker likt tidigare i två steg. Först erbjuds medlemmar och säsongskortsinnehavare förtur innan den ordinarie biljettförsäljningen öppnar. Här är datumen att hålla koll på:

Tisdag 26 april 12:00 – 27 april 12:00
Förtur för medlemmar och säsongskortsinnehavare som får två länkar på mailen, och får möjlighet att köpa biljetter i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund.

Onsdag 27 april
Ordinarie biljettsläpp via ostersundsfk.ebiljett.nu, ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund och via AXS.

Bortasupportrar från IK Brage och Örgryte IS hänvisas köpa biljetter på Sektion F på Västra läktaren. Varmt välkomna till årets andra hemmamatch!